Wniosek o udzielenie pomocy de minimis dla przedsiębiorców w postaci ulg w spłacie zobowiązań podatkowych - Fp_013
- Szczegóły
- Utworzono: 20.07.2017 12:14
- Odsłony: 284
![]() |
Urząd Gminy Chełm Referat Podatków i Opłat |
Fp-013 |
Udzielanie pomocy de minimis dla przedsiębiorców w postaci ulg w spłacie zobowiązań podatkowych (tj. odroczenie lub rozkładanie na raty płatności podatku, odraczanie lub rozkładanie na raty zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami, umarzanie zaległości podatkowej, odsetek za zwłokę)
Wymagane wnioski
Wniosek o udzielenie pomocy de minimis
Wymagane załączniki
- wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie wnioskodawca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie - Fp_013_01 pobierz
- informacje niezbędne do udzielenia pomocy de minimis, dotyczących w szczególności wnioskodawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz wielkości i przeznaczenia pomocy publicznej otrzymanej w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą, na pokrycie których ma być przeznaczona pomoc de minimis (wzór określony rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r. Dz. U. Nr 53 poz. 311 z późn. zm.) - Fp_013_02 pobierz, instrukcja wypełnienia Fp_013_03 pobierz
- sprawozdanie finansowe , bilans, rachunek zysków i strat,
- inne na żądanie organu podatkowego w trakcie postępowania.
Dokumenty do wglądu
Brak
Sposób i miejsce składania dokumentów
- Osobiście lub przez osobę upoważnioną:
Wójt Gminy Chełm
ul. Gminna 18
22-100 Pokrówka
Sekretariat – Dziennik Podawczy
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek od 730 do 1530.
wtorek: od 730 do 1600.
piątek: od 730 do 1500.
2. Za pośrednictwem poczty korespondencyjnej na adres:
Wójt Gminy Chełm
ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Wydział Podatków i Opłat
tel: 82 575 02 31
adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wymagane opłaty
Brak
Sposób i miejsce odbioru dokumentów
- osobiście:
Urząd Gminy Chełm
Wydział Podatków i Opłat
ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka - korespondencyjnie: poprzez wysłanie dokumentów za pośrednictwem poczty, listownie do Wnioskodawcy.
Termin załatwienia sprawy
w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku (w przypadku niemożności załatwienia sprawy w ww. terminach strona zostaje powiadomiona o nowym terminie załatwienia sprawy)
Tryb odwoławczy
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Wójta Gminy Chełm w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
Podstawa prawna
- Ordynacja podatkowa
- Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej i rozporządzenia wykonawcze do ustawy.